Підігрівач топливозаборника ЭПДТ-150С для а/м КАМАЗ, МАЗ, SCANIA, MAN, VOLVO і д. р. в т. ч. легкові
Виріб встановлюється практично на будь-які штатні топливозаборники (КАМАЗ, МАЗ, SCANIA, MAN, VOLVO і д. р. в т. ч. легкові)
Електропідігрівачем дизельного палива ЭПДТ-150С призначений для установки на штатний топливозаборник з метою забезпечення сталого гарантованого забору палива в холодну пору року, в т. ч. у випадках застигання.
Виріб може бути встановлено практично на будь-які штатні топливозаборники (КАМАЗ, МАЗ, SCANIA, MAN, VOLVO і д. р. в т. ч. легкові)
В якості нагрівальних елементів використовуються позистор (напівпровідникова кераміка), які характеризуються великою напрацюванням на відмову, ефективністю і безпекою (відключаються при температурі 130°С).
Випускаються в двох модифікаціях: з забірної трубки діаметром 10 мм і 12 мм
Модель | Маркування | Марка автомобіля (діаметр забірної трубки) | Ціна |
ЭПДТ 150С | ЭПДТ 150С-01 | КАМАЗ,МАЗ,SKANIА,ПАЗ,ЗІЛ,НИФАЗ,ГАЗ та ін. (10мм ) | 547 |
ЭПДТ 150С | ЭПДТ 150С-02 | УРАЛ,КРАЗ,MAN та ін (12мм) | 570 |
Як показала практика, підігрівачі дизельного палива дозволяють не тільки здійснити легкий пуск двигуна при низьких температурах навколишнього середовища, але і розширити діапазон використання дизельного палива в бік від'ємних температур на 15-20°С, тобто, по суті, використовувати замість зимового дизельного палива—літній. Особливо це важливо в осінньо-зимовий період часу, коли використовується дизельне паливо марки «літній», а температура може бути і -20°С.
Модуль ЭПДТ-150С призначений для установки на штатний топливозаборник замість фільтра. Конструкція підігрівача забезпечує його сумісність практично зі всіма автомобілями. Установка підігрівача не вимагає спеціального обладнання і може бути виконана самостійно без участі фахівців.
Підігрів дизельного палива здійснюється тільки в зоні забору. Такий підхід дозволяє зменшити потужність нагрівального елемента і забезпечити розігрів за короткий час.
Найважливішим елементом підігрівача дизельного палива є нагрівальний елемент. Від його характеристик залежить надійність і безпека пристрою в цілому.
В якості нагрівального елемента застосовуються позистор-напівпровідниковий нагрівальний елемент на основі ПТК кераміки. Опір даних елементів при досягненні певної температури різко зростає і нагрівання припиняється.
Технічні характеристики:
Напруга живлення, В 12 -24
Споживана потужність, Вт не більше 200
Час попереднього розігріву, хв 5 -10
Різниця температури (вхід -вихід), °С (при максимальній витраті палива) 15-20
Установка і експлуатація:
Підігрівач дизельного палива встановлюється на штатний топливозаборник замість фільтра. При установці штатний топливозаборник необхідно вкоротити на 70мм , потім закріпити на ньому підігрівач дизельного палива гайкою, що входить в комплект. Мінусовій провід з'єднаний з корпусом, плюсовий провід необхідно вивести через отвір на фланці діаметром 5 мм. Всі конструктивні елементи входять в комплект ЭПДТ-150С.
Плюсовий дріт через запобіжник на 25 А ( робочий струм нагрівача не перевищує 8 А, але в момент включення спостерігається кидок струму до 20А) і тумблер з'єднати з плюсом бортової мережі.
Перед запуском двигуна необхідно включити підігрівач дизельного палива на 10-15 хв. Підігрівач маємо тривалий режим роботи і може залишатися включеним протягом всієї поїздки. Заглушивши двигун необхідно вимкнути підігрівач дизельного палива. Тривала робота підігрівача при незапущенном двигуні призведе до розрядки акумуляторної батареї.
- Ціна: 750 ₴